مکس الگری : بازی مقابل رم یک مسابقه جذاب، اما دشوار و پیچیده خواهد بود

مکس الگری : بازی مقابل رم یک مسابقه جذاب، اما دشوار و پیچیده خواهد بود

ماسیمیلیانو آلگری از دانیله دروسی به خاطر حمایتش تشکر کرد و بر انتظاراتش برای جدال پرتنش سری آ بین یوونتوس و رم تاکید کرد.

 

سرمربی 56 ساله ایتالیایی در طول دوره دوم خود در تورین تحت فشار فزاینده ای قرار داشته و اوضاع در این فصل بدتر شد، به خصوص پس از اینکه تیمش در رقابت قهرمانی از اینتر، صدرنشین لیگ فاصله گرفت.

 

در ماه‌های اخیر، یوونتوس در شرایط بسیار بدی قرار داشته و در 13 بازی اخیر خود در سری آ، تنها 2 پیروزی کسب کرده است. با وجود این، پیروزی بر رم برای تضمین جایگاه این تیم در لیگ قهرمانان کافی است، هدفی حیاتی در تلاش آنها برای بازسازی.

 

آلگری در یک کنفرانس مطبوعاتی از طریق TMW، ابتدا درباره رویکرد یوونتوس در برخورد با رم صحبت کرد.

 

ما خوب به هم نزدیک شدیم، فردا خواهیم دید که آیا می‌توانیم به مسیر پیروزی برگردیم. رم از کیفیت فنی بالایی برخوردار است. این یک مسابقه جذاب، اما دشوار و پیچیده خواهد بود.

 

آلگری وستون مک کنی و چند نفر دیگر در تیمش را بررسی کرد.

 

او فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. من در حال حاضر به همه نیاز دارم. قطعاً کین در جلو بهتر است و میلیک نیز پس از گل مقابل لاتزیو مطمئن است. او شنبه خیلی خوب کار کرد. کامبیاسو می تواند به عنوان وینگر و همچنین بازیکن مرکزی بازی کند. او فوتبال بازی می‌داند و هنوز هم می‌تواند پیشرفت زیادی کند.

 

از آلگری پرسیده شد که چه احساسی در یوونتینو دارد.

 

من اکنون چندین سال است که در تورین زندگی می کنم و به اندازه کافی خوش شانس هستم که بخشی از این خانواده بزرگ و باشگاه بزرگ هستم. DNA هر باشگاهی باید همیشه مورد احترام باشد.

 

نمایش یوونتوس:

 

توضیح فوتبال دشوار است. فوتبال باید بازی شود، مواقعی خوب پیش می‌رود و زمانی حتی با وجود برتری، نتیجه نمی گیری. ما مجبور نیستیم به اتفاقی که افتاده فکر کنیم. فردا بازی خوبی مقابل تیم قدرتمندی داریم. ما باید برای انجام یک بازی خوب آماده شویم.

 

او به این موضوع اشاره کرد که آیا تساوی بولونیا مقابل تورینو روی او تأثیر گذاشته است یا خیر.

 

تا جایی که به نتیجه مربوط می شود، ما جلوتر هستیم و باید امتیاز بگیریم. 65 امتیاز ما برای لیگ قهرمانان کافی نیست. بولونیا فصل فوق‌العاده‌ای داشت و هیچ‌کس انتظار این را نداشت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: